Referencer
Kontakt os
I er velkommen til at kontakte os med spørgsmål på telefon 70 25 95 35, eller via formularen herunder:
Alle har brug for inspiration og for at forstå, hvorfor det der virkede i går, måske ikke virker i dag. Mange søger inspiration og støtte hos eksterne professionelle med erfaring og viden om mulige løsninger på udfordringerne.
Årsagen til at vi bliver spurgt om hjælp er ofte et behov for
• at udvikle virksomheden til fremtiden – med/uden et bestemt mål
• at effektivisere en virksomhed – med eller uden investering i nyt udstyr
• at sikre at virksomheden får udført flere opgaver, med samme antal medarbejdere
• at sikre implementering af nyt udstyr, så hverdagen kører
• at skabe rapporter, der giver viden om fremtidens udvikling og muligheder
• at sikre, at nye medarbejdere er effektive fra deres allerførste dag
• at sikre en høj datakvalitet
• at implementere eller optimere brugen af et økonomisystem
• at sikre at risikostyringen er enkel og effektiv
• at sikre en mindre turbulent hverdag
Nogen gange skal der ikke så meget til, men blot den rette indsats på et par timer. Andre gange bliver til det længerevarende opgaver. Ofte bliver vi bedt om at følge virksomheden kontinuerligt fremad, således at det er nemmere at hjælpe igen. Det kan være som en indsats månedligt med opfølgning på udviklingen eller ved at deltage i virksomhedens Advisory Board eller i bestyrelsen.
Vi har hjulpet mange små og store, virksomheder med effektive tilpasninger.
Vi har blandt andet hjulpet:
• JRV
• SKAT – Udviklings- og forenklingsstyrelsen
• Region Hovedstaden
• Danske Malermestre
• Varde Kommune
• Statens Administration
• Lope Group
• Kastrup Gulve
• Saxe Group
• Sv. Michelsen Chokolader
• SL Malerfirma
• AgCo
• Københavns Kommune – Nyt ERP (SAP)
• Københavns Kommune – Børn- og Ungeforvaltningen
• Københavns Kommune – Teknik- og Miljø Forvaltningen
• Københavns Kommune – Koncernservice
• DSB Vedligehold
• DSB Salg
• DSB Bygning
• Forsvarskommandoen
• Forsvarets Materiel Tjeneste
• Forsvarets Bygnings Tjeneste
• Forsvarets Depot og Distribution
• Coop Danmark
• Kajakhotellet
• Vallensbæk Auto Service
Når man prioriterer tiltag, og hverdagen er presset, bliver prioriteringen påvirket af hverdagens udfordringer. Det kan derfor være en fordel at få hjælp til at prioritere, hvor det vil være bedst at sætte ind først. Vi rådgivere taler med jer om jeres virksomhed helt uden filter og som professionel problemknuser.
På den baggrund kan I vælge den bedste teknik til hurtigt at opnå mere effektivitet i hverdagen og få lagt en plan for de vigtige tiltag, der sikrer virksomhedens fremtidige udvikling.
En plan tager udgangspunkt i jeres nuværende situation og jeres planer for fremtiden. Alle forretningsaktiviteter indgår sammen med de enkelte arbejdsområder, produkter, kunder, markedsføring, ressourcer og teknologi. I bestemmer, hvad der skal ske, og en rådgiver støtter med udarbejdelsen og opfølgningen på planen, hvis det er en fordel for jer. En plan skal ikke være en plan i en mappe på reolen eller i filstrukturen, men en synlig plan for de involverede.
Det vigtige er, at parterne har den samme opfattelse af hvad, hvorfor, hvornår og at kompetencer udnyttes og suppleres, hvor det er nødvendigt.
Kontakt os på telefon 70 25 95 35 eller via kontaktformularen her på siden, for at tage en snak om hvordan vi kan gøre processerne hos jer optimale og mere effektive.