Udfordringer for virksomheder – private og offentlige

Der kan være mange forskellige udfordringer for en virksomhed, som kan medføre at der er behov for et eksternt og professionelt øje.

Nogle af de udfordringer, vi ofte støder på er bl.a.:

  • I skal udvikle virksomheden til fremtiden – måske med sikkert udbytte
  • I skal effektivisere jeres virksomhed – med eller uden investering i nyt udstyr
  • Virksomheden skal have udført flere opgaver, med de samme og nuværende medarbejdere
  • I skal anskaffe nyt udstyr og sikre, at det bliver implementeret, så hverdagen kører efterfølgende
  • I mangler rapporter, der afgiver viden om fremtidens udvikling og muligheder
  • I skal sikre, at jeres nye medarbejdere bliver effektive fra deres allerførste dag
  • I skal have sikret en høj datakvalitet
  • I skal have implementeret eller optimeret brugen af et økonomisystem

Kan I genkende nogle af disse udfordringer, eller støder I på andre udfordringer, hvor I har behov for en problemknuser, skal I ikke tøve med at kontakte os.

Gennem årene har vi hjulpet flere, små og store, virksomheder med effektive udviklingsplaner og forenkling af deres arbejdsprocesser. Vi har blandt andet hjulpet:

  • DSB
  • Forsvarskommandoen
  • Forsvarets Materiel Tjeneste
  • Region Hovedstaden
  • Coop Danmark A/S

Vi hjælper med løsningerne

Det kan ofte være svært selv at finde frem til, hvilke udfordringer virksomheden døjer med. Som professionel problemknuser, opdager vi de udfordringer, I oplever, og finder den optimale løsning, så I opnår mere effektivitet i hverdagens opgaver.

Vi kan hjælpe jer med både at udvikle og dernæst implementere planerne for virksomhedens udvikling. Det gør vi ved at tage udgangspunkt i jeres nuværende situation, samt planerne for fremtiden.

For at få et retvisende billede har vi altid jeres forretning for øje. Vi tager alle forretningsaktiviteter in mente og ser blandt andet på produkter, kunder, markedsføring og ressourcer.

Vi fremlægger resultatet og klarlægger de finansieringsbehov, der vil være for implementering af løsningerne. Sammen udvikler vi så en handlingsplan og hjælper gerne fortsat med at følge op på den.

Vi leverer en grafisk præsentation af de fremadrettede processer således at alle medarbejdere er indforståede med forandringerne. På den måde kan man opnå den interne effektivitet.

Vi har mange forskellige roller

Som tidligere revisor og regnskabschef, har vi opnået en grundviden og ekspertise inden for feltet, som tillader, at vi kan påtage os flere roller.

Vi kan derfor, hjælpe jer ved at agere:

  • Katalysator
  • Facilitator (udviklings- og ledelsesmøder)
  • Projektleder
  • Modelbygger (styringsmodeller)
  • Forretningsudvikler
  • Økonomichef
  • Talknuser
  • Procesknuser

Der findes mindst lige så mange udfordringer, som der findes virksomheder. Derfor finder vi sammen den rolle, som passer til netop jeres virksomhed og dens aktuelle udfordringer.

Kontakt os på telefon 70 25 95 35 eller via kontaktformularen her på siden, for at tage en snak om hvordan vi kan gøre processerne hos jer optimale og mere effektive.

Referencer

Kontakt os

I er velkommen til at kontakte os med spørgsmål på telefon 70 25 95 35, eller via formularen herunder: